Search:

Type: Posts; User: ken Sass

Page 1 of 20 1 2 3 4

Search: Search took 0.02 seconds.

  1. Thread: next meet

    by ken Sass
    Replies
    8
    Views
    231

    went 1 for 3..just wasn't my meet. 363.? other...

    went 1 for 3..just wasn't my meet. 363.? other than that it was good
  2. Thread: next meet

    by ken Sass
    Replies
    8
    Views
    231

    of course honey

    of course honey
  3. Thread: next meet

    by ken Sass
    Replies
    8
    Views
    231

    next meet

    next Saturday gatlinburg tn. westside is supposed to show up.
  4. Replies
    442
    Views
    10,632

    welcome to the dark side

    welcome to the dark side
  5. my pre workout has them. i don't take them...

    my pre workout has them. i don't take them separate, i have and did not think they did anything
  6. Thread: Epic fail

    by ken Sass
    Replies
    27
    Views
    1,644

    man i never trust loaders. seen this at more than...

    man i never trust loaders. seen this at more than 1 meet
  7. Replies
    130
    Views
    3,517

    l.a.p.d. used to be good. then a couple of...

    l.a.p.d. used to be good. then a couple of assholes beat rodney king up and their dept. went into the trash bin
  8. Thread: Sports bra

    by ken Sass
    Replies
    20
    Views
    1,489

    thank you Honey

    thank you Honey
  9. everything going to shit and they bust juicers smh

    everything going to shit and they bust juicers smh
  10. yup they probably wouldhave taken you to jail

    yup they probably wouldhave taken you to jail
  11. yes they do

    yes they do
  12. Replies
    130
    Views
    3,517

    crazy shit

    crazy shit
  13. Replies
    36
    Views
    1,082

    i have read that most thieves use a carbide wheel...

    i have read that most thieves use a carbide wheel an, d cut through the sides. mine has some thin ass sheet metal sides, but if i get home before they get in it we got a firefight in store
  14. chest day!!

    chest day!!
  15. Replies
    300
    Views
    6,569

    the cops were way over the line

    the cops were way over the line
  16. Replies
    23
    Views
    871

    mike tyson to fight again?

    did you guys see or hear the rumor he is gonna fight again? maybe even Holyfield
  17. Replies
    13
    Views
    559

    in 6 months there is gonna be such a sale on used...

    in 6 months there is gonna be such a sale on used equipment lol
  18. Replies
    33
    Views
    1,147

    i like to listen to f.d. sing yoko ono songs

    i like to listen to f.d. sing yoko ono songs
  19. Replies
    26
    Views
    965

    i use both the home and commercial

    i use both the home and commercial
  20. Replies
    34
    Views
    2,294

    should be funny

    should be funny
  21. Thread: have been mia

    by ken Sass
    Replies
    13
    Views
    523

    i miss that deep penetration

    i miss that deep penetration
  22. Thread: have been mia

    by ken Sass
    Replies
    13
    Views
    523

    have been mia

    just wanted to say hi. i need to get in here more. so during this monkey **** i bought a nice power rack, bar ,ez bar, bench and cables. plus 550 in weigh and oly adjustable d.b.'s wife nearly had a...
  23. Thread: broke 380

    by ken Sass
    Replies
    12
    Views
    2,514

    broke 380

    finally broke 380 at a meet
  24. Replies
    1
    Views
    2,125

    anybody gonna be in atlanta?

    spf world meet 21 sep??
  25. Replies
    50
    Views
    4,534

    500mg is not cruise lol

    500mg is not cruise lol
Results 1 to 25 of 500
Page 1 of 20 1 2 3 4