Search:

Type: Posts; User: Gibsonator

Page 1 of 20 1 2 3 4

Search: Search took 0.04 seconds.

  1. Thread: Long

    by Gibsonator
    Replies
    65
    Views
    1,726

    Zeigler's beard has been known to deflect the...

    Zeigler's beard has been known to deflect the most powerful of punches... be careful
  2. Thread: Long

    by Gibsonator
    Replies
    65
    Views
    1,726

    i think Long vs Zeigler would be an epic battle...

    i think Long vs Zeigler would be an epic battle...
  3. Thread: Long

    by Gibsonator
    Replies
    65
    Views
    1,726

    when's the big fight?

    when's the big fight?
  4. Thread: New member

    by Gibsonator
    Replies
    13
    Views
    391

    oh yea, i was totally joking. I actually dig some...

    oh yea, i was totally joking. I actually dig some of greg doucettes videos but i don't think you should take cycle advice from youtube personalities nor have i seen him offer cycle advice to people.
  5. Thread: New member

    by Gibsonator
    Replies
    13
    Views
    391

    lookup Dylan Gemeli, he has all the answers you...

    lookup Dylan Gemeli, he has all the answers you seek
  6. Replies
    15
    Views
    1,182

    Damn Jin and his legit excuses!!!

    Damn Jin and his legit excuses!!!
  7. Replies
    11
    Views
    684

    stay the course. ai dose does sound very high...

    stay the course.
    ai dose does sound very high but only you will know through bloodwork if that dose is appropriate.
  8. Replies
    15
    Views
    1,182

    I'm with Bigdog, i sweat so damn much as it is,...

    I'm with Bigdog, i sweat so damn much as it is, it's never cold here in Cali, think i would drop dead on dnp... cardio it is lol.
    Good job as always brother, consistently improving and always...
  9. Replies
    116
    Views
    3,566

    I hope your wife got you some clippers for...

    I hope your wife got you some clippers for Christmas, if not, the manscaper is on sale for $49.99. Seeing some gainz tho man!
  10. Thread: Psl review

    by Gibsonator
    Replies
    7
    Views
    773

    they've burned a lot of people with thier shit...

    they've burned a lot of people with thier shit products
  11. Replies
    20
    Views
    1,247

    Cuban + fit + model?!?!??! :32 (12):

    Cuban + fit + model?!?!??! :32 (12):
  12. Replies
    439
    Views
    16,865

    Party on Garth ;)

    Party on Garth ;)
  13. i heard eating ass can raise levels exponentially

    i heard eating ass can raise levels exponentially
  14. Thread: New again

    by Gibsonator
    Replies
    6
    Views
    321

    Welcome back https://youtu.be/2hOLm_k6eCs

    Welcome back


    https://youtu.be/2hOLm_k6eCs
  15. Replies
    5
    Views
    412

    most people dont realize how much triceps are...

    most people dont realize how much triceps are involved in overhead pressing. warm them suckers up real good and pyramid up the weight on the pressing. i think having shit shoulder mobilty really is...
  16. Replies
    5
    Views
    412

    sounds like golfer's elbow. man i have had the...

    sounds like golfer's elbow.
    man i have had the same nagging issue in both but mainly my left forearm/bicep for quite some time, so i know what ur talking about, it can be debilitating and ruin a...
  17. Replies
    6
    Views
    221

    so you shut down your natural test production to...

    so you shut down your natural test production to replace it with a trt dose that's probably got you right where you were or slightly above?
    Was it your cool trainer that advised and sold you that?...
  18. Replies
    26
    Views
    1,190

    Welcome, 80/20 or 93/7?

    Welcome, 80/20 or 93/7?
  19. Replies
    6
    Views
    251

    sounds like you had a fool proof plan there...

    sounds like you had a fool proof plan there...
  20. Replies
    12
    Views
    405

    definately man. welcome. best of luck moving...

    definately man. welcome. best of luck moving forward!
  21. Replies
    19
    Views
    580

    Welcome Dan, looking var help, lol. Slow ur roll.

    Welcome Dan, looking var help, lol.
    Slow ur roll.
  22. Replies
    59
    Views
    1,907

    Tightening up real good dude!

    Tightening up real good dude!
  23. Thread: Stacking

    by Gibsonator
    Replies
    5
    Views
    200

    it would be beneficial to get down below 15% by...

    it would be beneficial to get down below 15% by learning how to use diet and cardio as your primary tool for cutting and then revisit this idea...
  24. awesome dude I'll be following, best of luck!

    awesome dude I'll be following, best of luck!
  25. Replies
    59
    Views
    1,907

    how did you not shit the bed after eating 10...

    how did you not shit the bed after eating 10 protein bars??? :32 (18):
Results 1 to 25 of 500
Page 1 of 20 1 2 3 4