Page 5 of 5 FirstFirst ... 345
Results 49 to 59 of 59
  1. #49
    Elite dk8594's Avatar
    Join Date
    Oct 2012
    Location
    N/A
    Posts
    1,318
    Thanks
    1,738
    Thanked 1,577 Times in 736 Posts
    Quote Originally Posted by HollyWoodCole View Post
    Spoken like a true IT administrator, lol.
    Lol. Guess I need to work on that



  2. #50
    Veteran DieYoungStrong's Avatar
    Join Date
    Jul 2013
    Posts
    5,506
    Thanks
    5,002
    Thanked 6,748 Times in 2,975 Posts
    Tapatalk is shady and sucks...
    A Strength First Athlete
    Bostin Lloyd would shit synthol if he deadlifted with me! - Jol
    E-fukking is jacking off minus the porn...

  3. #51
    Elite RowdyBrad's Avatar
    Join Date
    May 2012
    Posts
    1,155
    Thanks
    6
    Thanked 79 Times in 64 Posts
    Nope.
    I dont

  4. #52
    Elite Elivo's Avatar
    Join Date
    Apr 2018
    Location
    NC
    Posts
    2,092
    Thanks
    1,014
    Thanked 1,428 Times in 937 Posts
    Never used it , just pull the site up on browser on my phone when im on it.
    Installing upgraded body, PLEASE WAIT....................................

  5. #53
    Elite ccpro's Avatar
    Join Date
    Jun 2012
    Location
    S. FL
    Posts
    1,663
    Thanks
    935
    Thanked 637 Times in 353 Posts
    I haven't left it yet....it is more user friendly....at least for me.
    Chances are if you busting a nut, you're having a good time!

  6. The Following User Says Thank You to ccpro For This Useful Post:

    j2048b (08-07-2018)

  7. #54
    Senior Member Chillinlow's Avatar
    Join Date
    Dec 2016
    Posts
    841
    Thanks
    255
    Thanked 308 Times in 235 Posts
    No tapatalk for me

  8. #55
    Tech Support mugzy's Avatar
    Join Date
    Sep 2011
    Posts
    2,019
    Thanks
    84
    Thanked 547 Times in 201 Posts
    It is still installed however at some point we are going to have to pull the plug. Tapatalk is stealing our content and showing just how unsafe it is to keep using.

  9. The Following 2 Users Say Thank You to mugzy For This Useful Post:

    ccpro (08-07-2018),j2048b (08-07-2018)

  10. #56
    Elite j2048b's Avatar
    Join Date
    Jul 2012
    Location
    somewhere?....anywhere, everywhere!
    Posts
    3,360
    Thanks
    4,194
    Thanked 666 Times in 507 Posts
    Can we get a ugb app??

    "I think I'm gonna try to do a barrel role, and if that goes good, I'm just gonna nose down and call it a night"

    "Nahh....I'm a white Guy"

    Muther Fawken RICH -RIP BIG BALLS

  11. #57
    Tech Support mugzy's Avatar
    Join Date
    Sep 2011
    Posts
    2,019
    Thanks
    84
    Thanked 547 Times in 201 Posts
    Quote Originally Posted by j2048b View Post
    Can we get a ugb app??
    I would love to however its a couple of grand for an app. We are doing some server updates at the moment, maybe next year.

  12. The Following 2 Users Say Thank You to mugzy For This Useful Post:

    ccpro (08-07-2018),j2048b (08-07-2018)

  13. #58
    Elite j2048b's Avatar
    Join Date
    Jul 2012
    Location
    somewhere?....anywhere, everywhere!
    Posts
    3,360
    Thanks
    4,194
    Thanked 666 Times in 507 Posts
    Quote Originally Posted by admin View Post
    I would love to however its a couple of grand for an app. We are doing some server updates at the moment, maybe next year.
    Cool, yeah i wasn't sure the cost, hopefully we can get one and drop tapatalk, i just use it for convenience

    "I think I'm gonna try to do a barrel role, and if that goes good, I'm just gonna nose down and call it a night"

    "Nahh....I'm a white Guy"

    Muther Fawken RICH -RIP BIG BALLS

  14. #59
    Member
    Join Date
    Aug 2018
    Location
    US Soil
    Posts
    12
    Thanks
    0
    Thanked 0 Times in 0 Posts
    I use it when doing errands, works fine but not my favorite..


Page 5 of 5 FirstFirst ... 345

Similar Threads

  1. Tapatalk has been updated
    By mugzy in forum Board News and Announcements
    Replies: 7
    Last Post: 05-27-2014, 11:46 PM
  2. Tapatalk has been installed
    By mugzy in forum Board News and Announcements
    Replies: 16
    Last Post: 05-03-2012, 11:51 AM

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •