Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 20 of 37
  1. #1
    Senior Member Mr P's Avatar
    Join Date
    Apr 2012
    Posts
    588
    Thanks
    866
    Thanked 276 Times in 153 Posts

    I cheated on Mrs P and it felt Goooooood!!!

    I got away from the wife & her diet for a few hours, I saw these 5 babes and they were calling for me, they even new my name weired:-$, so I went into Mc Donlads and got me them 5 babes....... big Macs,>
    I sinned ! and it felt goooood!! and theres no comming back from my sin cause it's inside me now it all good, so all you haters out there know this your gonna hate BIATCHES!!

    VID of me doing my happy dance after my large meal.

  2. The Following User Says Thank You to Mr P For This Useful Post:

    SFGiants (01-06-2018)

  3. #2
    Elite LeanHerm's Avatar
    Join Date
    Apr 2012
    Posts
    6,428
    Thanks
    1,339
    Thanked 2,411 Times in 1,186 Posts

    Re: I cheated on Mrs P and it felt Goooooood!!!

    LMAO!!!! Awesome.

  4. The Following User Says Thank You to LeanHerm For This Useful Post:

    Mr P (01-06-2018)

  5. #3
    Senior Moderator Spongy's Avatar
    Join Date
    Apr 2012
    Posts
    4,473
    Thanks
    491
    Thanked 3,539 Times in 1,601 Posts

    Re: I cheated on Mrs P and it felt Goooooood!!!

    5 big mac?! holy crap bro! and by holy crap i mean HOLY CRAP in the toilet... So good going down, so stanky comin' back!!! LMAO Mr P, get it bro!
    In need of dieting help? Email me at HeliosNutrition@gmail.com

    Asking pillar how much orals to take is like asking Charlie Sheen how many hookers you should ****. - Jin

    #mUGga

  6. The Following User Says Thank You to Spongy For This Useful Post:

    Mr P (01-06-2018)

  7. #4
    Fallen Member
    Join Date
    Apr 2012
    Posts
    9,075
    Thanks
    9,209
    Thanked 5,727 Times in 3,234 Posts

    Re: I cheated on Mrs P and it felt Goooooood!!!

    you didn't really eat 5?!
    [SIZE=2][B][FONT=&amp][B]Peace Out..............Have a Beautiful Life........................See You On the Other-side!!!![/B][/FONT][/B][/SIZE]

  8. The Following User Says Thank You to jennerrator For This Useful Post:

    Mr P (01-06-2018)

  9. #5
    Senior Member Mr P's Avatar
    Join Date
    Apr 2012
    Posts
    588
    Thanks
    866
    Thanked 276 Times in 153 Posts

    Re: I cheated on Mrs P and it felt Goooooood!!!

    your right girly I didn't eat them I swallowed them down like water

  10. #6
    Elite DF's Avatar
    Join Date
    Apr 2012
    Posts
    8,362
    Thanks
    4,838
    Thanked 3,294 Times in 1,777 Posts

    Re: I cheated on Mrs P and it felt Goooooood!!!

    I have no room to speak on this. I went on a binge & had 4 strawberry frosted poptarts & 1/3 of a cherry pie. It was DAMN good Too!

  11. The Following 2 Users Say Thank You to DF For This Useful Post:

    Freshno (01-06-2018),Mr P (01-06-2018)

  12. #7
    Lady Member MTgirl's Avatar
    Join Date
    May 2012
    Posts
    108
    Thanks
    0
    Thanked 0 Times in 0 Posts

    Re: I cheated on Mrs P and it felt Goooooood!!!

    Wow 5!

    Btw, every time I see your avi with the sunflowers in the background it makes me giggle.

    But 5 bigmacs!

    Eta: I didn't mean giggle as in laugh at you...I meant more like smile.in a giddy way cause of the jacked guy with the pretty flowers. It's like when my girls paint my husband's nails .
    Burn the fat! >:)

  13. #8
    Fallen Member
    Join Date
    Apr 2012
    Posts
    9,075
    Thanks
    9,209
    Thanked 5,727 Times in 3,234 Posts

    Re: I cheated on Mrs P and it felt Goooooood!!!

    Originally Posted by Mr P View Post
    your right girly I didn't eat them I swallowed them down like water
    LMAO, I bet you did really swallow them whole!

    Originally Posted by Dfeaton View Post
    I have no room to speak on this. I went on a binge & had 4 strawberry frosted poptarts & 1/3 of a cherry pie. It was DAMN good Too!
    I know huh, funny..I have never had a sweet tooth but I seem to crave them as a cheat....I could care less about actually food.
    [SIZE=2][B][FONT=&amp][B]Peace Out..............Have a Beautiful Life........................See You On the Other-side!!!![/B][/FONT][/B][/SIZE]

  14. The Following User Says Thank You to jennerrator For This Useful Post:

    Mr P (01-06-2018)

  15. #9
    Elite LeanHerm's Avatar
    Join Date
    Apr 2012
    Posts
    6,428
    Thanks
    1,339
    Thanked 2,411 Times in 1,186 Posts

    Re: I cheated on Mrs P and it felt Goooooood!!!

    Originally Posted by MTgirl View Post
    Wow 5!

    Btw, every time I see your avi with the sunflowers in the background it makes me giggle.

    But 5 bigmacs!

    Eta: I didn't mean giggle as in laugh at you...I meant more like smile.in a giddy way cause of the jacked guy with the pretty flowers. It's like when my girls paint my husband's nails .
    yes I make fun of him for that as well

  16. #10
    Senior Member DADAWG's Avatar
    Join Date
    May 2012
    Posts
    417
    Thanks
    0
    Thanked 4 Times in 3 Posts

    Re: I cheated on Mrs P and it felt Goooooood!!!

    only 5 , you wussie lol.

  17. The Following 2 Users Say Thank You to DADAWG For This Useful Post:

    Mr P (01-06-2018),SFGiants (01-06-2018)

  18. #11
    Lady Member Mrs P's Avatar
    Join Date
    Apr 2012
    Posts
    335
    Thanks
    15
    Thanked 14 Times in 8 Posts

    Re: I cheated on Mrs P and it felt Goooooood!!!

    Originally Posted by MTgirl View Post
    Wow 5!

    Btw, every time I see your avi with the sunflowers in the background it makes me giggle.

    But 5 bigmacs!

    Eta: I didn't mean giggle as in laugh at you...I meant more like smile.in a giddy way cause of the jacked guy with the pretty flowers. It's like when my girls paint my husband's nails .
    He's lucky I didn't take his pic in the girls bedroom, Imagine him posing and the background being a purple, pink wall (that sparkles) I literally painted some accents with pain that sparkles.

    Damn, You just gave me an idea for his next progress pics

    BTW, the girls paint his nails too, lol

  19. #12
    Lady Member Mrs P's Avatar
    Join Date
    Apr 2012
    Posts
    335
    Thanks
    15
    Thanked 14 Times in 8 Posts

    Re: I cheated on Mrs P and it felt Goooooood!!!

    Originally Posted by Jenner View Post
    LMAO, I bet you did really swallow them whole!



    I know huh, funny..I have never had a sweet tooth but I seem to crave them as a cheat....I could care less about actually food.
    Me either Jen, I don't really go crazy over cheat meals, don't really crave it............

    Now, if I happen to drive by the mall & happen to park the car & happen to have P's cradit card on me & there happens to be a shoe store, well let's just say

  20. #13
    Fallen Member
    Join Date
    Apr 2012
    Posts
    9,075
    Thanks
    9,209
    Thanked 5,727 Times in 3,234 Posts

    Re: I cheated on Mrs P and it felt Goooooood!!!

    Originally Posted by Mrs P View Post
    Me either Jen, I don't really go crazy over cheat meals, don't really crave it............

    Now, if I happen to drive by the mall & happen to park the car & happen to have P's cradit card on me & there happens to be a shoe store, well let's just say
    LMFAO! I love those gifs! You know, I just had a convo with someone about "things" and I have never been one to buy shoes, purses, tons of clothes (unless they are workout stuff) but when it comes to my looks/body/health...I spare no expense!
    [SIZE=2][B][FONT=&amp][B]Peace Out..............Have a Beautiful Life........................See You On the Other-side!!!![/B][/FONT][/B][/SIZE]

  21. #14
    Lady Member Mrs P's Avatar
    Join Date
    Apr 2012
    Posts
    335
    Thanks
    15
    Thanked 14 Times in 8 Posts

    Re: I cheated on Mrs P and it felt Goooooood!!!

    Originally Posted by Jenner View Post
    you didn't really eat 5?!
    Yeap, America is addicted to oil & P is addicted to food
    With all the food I cook for him at home, he has to go out & try to get it somewhere else..
    Gosh, typical man !!!

  22. #15
    Lady Member Mrs P's Avatar
    Join Date
    Apr 2012
    Posts
    335
    Thanks
    15
    Thanked 14 Times in 8 Posts

    Re: I cheated on Mrs P and it felt Goooooood!!!

    Originally Posted by Jenner View Post
    LMFAO! I love those gifs! You know, I just had a convo with someone about "things" and I have never been one to buy shoes, purses, tons of clothes (unless they are workout stuff) but when it comes to my looks/body/health...I spare no expense!
    I do love shoes girl, (I think I need help, pls help me jen )
    But I totally get what your saying

  23. #16
    Senior Member Mr P's Avatar
    Join Date
    Apr 2012
    Posts
    588
    Thanks
    866
    Thanked 276 Times in 153 Posts

    Re: I cheated on Mrs P and it felt Goooooood!!!

    Originally Posted by DADAWG View Post
    only 5 , you wussie lol.
    oooh it's on you think u can eat more than me tough guy bring it, I invite you to a chineese all u can eat buffet my treat and lets put those chineese to work in the kitchen they will get frusted and probleby kick us out lol, I dare you

  24. #17
    Senior Member Mr P's Avatar
    Join Date
    Apr 2012
    Posts
    588
    Thanks
    866
    Thanked 276 Times in 153 Posts

    Re: I cheated on Mrs P and it felt Goooooood!!!

    Originally Posted by MTgirl View Post
    Wow 5!

    Btw, every time I see your avi with the sunflowers in the background it makes me giggle.

    But 5 bigmacs!

    Eta: I didn't mean giggle as in laugh at you...I meant more like smile.in a giddy way cause of the jacked guy with the pretty flowers. It's like when my girls paint my husband's nails .
    Just for you girly I will break out my tutu, would you like to see pics?? I'm your fat clown lol.

    Originally Posted by Dfeaton View Post
    I have no room to speak on this. I went on a binge & had 4 strawberry frosted poptarts & 1/3 of a cherry pie. It was DAMN good Too!
    damn goood, I would go for that next

  25. #18
    Senior Member Mr P's Avatar
    Join Date
    Apr 2012
    Posts
    588
    Thanks
    866
    Thanked 276 Times in 153 Posts

    Re: I cheated on Mrs P and it felt Goooooood!!!

    Originally Posted by Spongy View Post
    5 big mac?! holy crap bro! and by holy crap i mean HOLY CRAP in the toilet... So good going down, so stanky comin' back!!! LMAO Mr P, get it bro!
    I have a trick for taking away the fat out of me, but I won't tell u, I'll have to charge you, sorry no freebie for hater

  26. #19
    Elite Lulu66's Avatar
    Join Date
    Apr 2012
    Posts
    1,100
    Thanks
    0
    Thanked 7 Times in 7 Posts

    Re: I cheated on Mrs P and it felt Goooooood!!!

    Lol mr p 5 big macs...
    US Goverment Policy: If It Ain't Broken, Fix It Till It Is.

  27. The Following User Says Thank You to Lulu66 For This Useful Post:

    Mr P (01-06-2018)

  28. #20
    Senior Member Mr P's Avatar
    Join Date
    Apr 2012
    Posts
    588
    Thanks
    866
    Thanked 276 Times in 153 Posts

    Re: I cheated on Mrs P and it felt Goooooood!!!

    Originally Posted by Lulu66 View Post
    Lol mr p 5 big macs...
    Bro do you know what it feels like to be imprisioned for a looong ass time on your diet, Mofo??? I cried devouring these BigMac's in the restaurant, people were saying WTF is wrong with this dude??

    it felt gooooood damn it, now "warning" don't try this shiiit at home guys !!!!!!
    Follow spongy's diet please leave this only to me..... Me and only me is responsible for my fatness

Page 1 of 2 12 LastLast

Similar Threads

  1. I was pissed, but also felt kind of good at the same time.
    By nightster in forum General Chat & Conversation
    Replies: 19
    Last Post: 04-17-2016, 10:16 PM
  2. How I felt while SI was down
    By HH in forum General Chat & Conversation
    Replies: 26
    Last Post: 02-28-2013, 08:45 PM
  3. How I felt while SI was down
    By HH in forum General Chat & Conversation
    Replies: 18
    Last Post: 06-25-2012, 10:05 AM

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •