Results 1 to 15 of 15

Thread: Where's Hurt?

  1. #1
    Senior Moderator Spongy's Avatar
    Join Date
    Apr 2012
    Posts
    4,503
    Thanks
    498
    Thanked 3,575 Times in 1,617 Posts

    Where's Hurt?

    Starting to worry about him, anyone heard anything?
    In need of dieting help? Email me at HeliosNutrition@gmail.com

    Asking pillar how much orals to take is like asking Charlie Sheen how many hookers you should ****. - Jin

    #mUGga

  2. #2
    Elite LeanHerm's Avatar
    Join Date
    Apr 2012
    Posts
    6,426
    Thanks
    1,337
    Thanked 2,410 Times in 1,185 Posts

    Re: Where's Hurt?

    He's ok seen him on facebook

  3. #3
    Fallen Member
    Join Date
    Apr 2012
    Posts
    9,072
    Thanks
    9,207
    Thanked 5,726 Times in 3,233 Posts

    Re: Where's Hurt?

    he doesn't love us
    [SIZE=2][B][FONT=&amp][B]Peace Out..............Have a Beautiful Life........................See You On the Other-side!!!![/B][/FONT][/B][/SIZE]

  4. #4
    Elite PillarofBalance's Avatar
    Join Date
    Feb 2012
    Posts
    20,496
    Thanks
    2,144
    Thanked 18,092 Times in 7,788 Posts
    He's prepping hard last I heard. Lots of cardio too. He owe's me a birthday card but I'm letting it slide cause of this. And cause he's a good dude.
    "Overzealous dosing" -Jin

    Rest in Peace Robot Lord. First round of Natty Boh is on me when I make it up there with you brother.

  5. #5
    Elite PillarofBalance's Avatar
    Join Date
    Feb 2012
    Posts
    20,496
    Thanks
    2,144
    Thanked 18,092 Times in 7,788 Posts
    Originally Posted by BigHerm View Post
    He's ok seen him on facebook
    Wtf asshole I'm not cool enough to be your buddy on FB?
    "Overzealous dosing" -Jin

    Rest in Peace Robot Lord. First round of Natty Boh is on me when I make it up there with you brother.

  6. #6
    Fallen Member
    Join Date
    Apr 2012
    Posts
    9,072
    Thanks
    9,207
    Thanked 5,726 Times in 3,233 Posts

    Re: Where's Hurt?

    Originally Posted by PillarofBalance View Post
    He's prepping hard last I heard. Lots of cardio too. He owe's me a birthday card but I'm letting it slide cause of this. And cause he's a good dude.
    a special birthday card
    [SIZE=2][B][FONT=&amp][B]Peace Out..............Have a Beautiful Life........................See You On the Other-side!!!![/B][/FONT][/B][/SIZE]

  7. #7
    Senior Moderator Spongy's Avatar
    Join Date
    Apr 2012
    Posts
    4,503
    Thanks
    498
    Thanked 3,575 Times in 1,617 Posts

    Re: Where's Hurt?

    K, I figured he was prepping, but I miss that dude! Tell him we say hello!
    In need of dieting help? Email me at HeliosNutrition@gmail.com

    Asking pillar how much orals to take is like asking Charlie Sheen how many hookers you should ****. - Jin

    #mUGga

  8. #8
    Elite LeanHerm's Avatar
    Join Date
    Apr 2012
    Posts
    6,426
    Thanks
    1,337
    Thanked 2,410 Times in 1,185 Posts

    Re: Where's Hurt?

    Yeah a lot of us are on each others. Lol. Last time I heard fb from you that one dude said he found you and hips on fb. Lol. Didn't he say you were from north Dakota or some shit like that. Hahaha

  9. #9
    Elite Bro Bundy's Avatar
    Join Date
    Apr 2012
    Posts
    13,557
    Thanks
    599
    Thanked 8,115 Times in 4,363 Posts

    Re: Where's Hurt?

    I dont mess with FB..That shits weird

  10. #10
    Elite PillarofBalance's Avatar
    Join Date
    Feb 2012
    Posts
    20,496
    Thanks
    2,144
    Thanked 18,092 Times in 7,788 Posts
    Originally Posted by BigHerm View Post
    Yeah a lot of us are on each others. Lol. Last time I heard fb from you that one dude said he found you and hips on fb. Lol. Didn't he say you were from north Dakota or some shit like that. Hahaha
    Yeah that was new n improved. What an asshole. He INSISTED he knew me and hips and that we are in Cali. Then when I told him to **** off and banned him he threatened hips... Who he doesn't even know lol
    "Overzealous dosing" -Jin

    Rest in Peace Robot Lord. First round of Natty Boh is on me when I make it up there with you brother.

  11. #11
    Senior Member Get Some's Avatar
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    875
    Thanks
    35
    Thanked 480 Times in 205 Posts

    Re: Where's Hurt?

    Hurt stopped by my house the other day to use my shitter.... ****er clogged it!

    POB, if you were in Cali I'd stop by every day for sex sessions.... and I'm not talkin about with hips either, she can just watch if she wants

  12. #12
    Elite LeanHerm's Avatar
    Join Date
    Apr 2012
    Posts
    6,426
    Thanks
    1,337
    Thanked 2,410 Times in 1,185 Posts

    Re: Where's Hurt?

    Lol what a tool. Yeah dude he was messaging me telling me his wife's calling the feds n crap. What a joke

  13. #13
    Elite JOMO's Avatar
    Join Date
    May 2012
    Posts
    2,231
    Thanks
    297
    Thanked 178 Times in 129 Posts

    Re: Where's Hurt?

    He's cool. Job hunting is time consuming. What I want to know is where is EZ!!!?? Haven't seen him on all week. Hope its just me not on at the same time cause my time zone.
    "There are only two days in the year nothing can be done. One is called yesterday and the other is called tomorrow"

  14. #14
    Elite Lulu66's Avatar
    Join Date
    Apr 2012
    Posts
    1,099
    Thanks
    0
    Thanked 7 Times in 7 Posts

    Re: Where's Hurt?

    Originally Posted by JOMO View Post
    He's cool. Job hunting is time consuming. What I want to know is where is EZ!!!?? Haven't seen him on all week. Hope its just me not on at the same time cause my time zone.
    Havnt seen him in a while... Ez was on this morning.
    US Goverment Policy: If It Ain't Broken, Fix It Till It Is.

  15. #15
    Elite DF's Avatar
    Join Date
    Apr 2012
    Posts
    8,386
    Thanks
    4,937
    Thanked 3,343 Times in 1,793 Posts

    Re: Where's Hurt?

    Hurt is off somewhere posing in his undies. Yea, Ez was on this morning.

Similar Threads

  1. Hurt's Log/Journey to the Stage
    By Hurt in forum Members Online Journal
    Replies: 1265
    Last Post: 11-17-2018, 07:35 PM
  2. Hurt's Girlfriend Nude Pic leaked!!!!!!!!!!!!!!!
    By PillarofBalance in forum General Chat & Conversation
    Replies: 19
    Last Post: 06-16-2012, 09:33 AM
  3. Hurt
    By Georgia in forum General Chat & Conversation
    Replies: 3
    Last Post: 06-04-2012, 09:25 PM
  4. Hurt Grows
    By Hurt in forum Members Pictures
    Replies: 39
    Last Post: 06-04-2012, 07:34 PM

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •