Results 1 to 16 of 16
  1. #1
    Elite HDH's Avatar
    Join Date
    Oct 2012
    Posts
    1,044
    Thanks
    201
    Thanked 375 Times in 253 Posts

    This place is...

    ADDICTIVE!!!

    I'm loosin' sleep over it. LOL

    HDH
    It's not what you lift... It's how you lift it!

  2. #2
    Elite PillarofBalance's Avatar
    Join Date
    Feb 2012
    Posts
    20,496
    Thanks
    2,144
    Thanked 18,093 Times in 7,788 Posts

    Re: This place is...

    Glad you like it HDH... It is a lot of fun here

  3. #3
    Elite Jada's Avatar
    Join Date
    Apr 2012
    Posts
    5,308
    Thanks
    2,422
    Thanked 788 Times in 600 Posts

    Re: This place is...

    I couldn't agree more HDH , all I hear from my wife is on that damn phone again,) Pretty hard for me to miss just one day of SI
    Eating ass is anabolic. .. Stick your tongue in and hold it there for 20 seconds! Wise words from
    TRODIZZLE

  4. #4
    Elite LeanHerm's Avatar
    Join Date
    Apr 2012
    Posts
    6,426
    Thanks
    1,337
    Thanked 2,410 Times in 1,185 Posts

    Re: This place is...

    Welcome to our world. Lol some great bros here

  5. #5
    Senior Member IWannaGetBig's Avatar
    Join Date
    Aug 2012
    Posts
    1,137
    Thanks
    533
    Thanked 281 Times in 196 Posts

    Re: This place is...

    Originally Posted by Jada View Post
    I couldn't agree agree more HDH , all I hear from my wife is on that damn phone again,)
    Pretty hard for me to miss just one day of SI
    lol Jada. I'm kind of getting the same from my girl. I've got a tower hooked to my TV in the living room. When she walks out of the room...I'm reading..lol. But she's cool about it, just asks me, "you reading the forums again?"

  6. #6
    Senior Member
    Join Date
    Sep 2012
    Posts
    1,021
    Thanks
    0
    Thanked 3 Times in 3 Posts

    Re: This place is...

    lol...my girls jealous of SI...i get dirty looks all the time...

  7. #7
    Member
    Join Date
    Oct 2012
    Location
    Brooklyn
    Posts
    65
    Thanks
    0
    Thanked 0 Times in 0 Posts

    Re: This place is...

    This better than sexting.

  8. #8
    Elite StoliFTW's Avatar
    Join Date
    Sep 2012
    Posts
    1,326
    Thanks
    644
    Thanked 385 Times in 274 Posts

    Re: This place is...

    yup it's the only place i check probably 10-20 times a day...

  9. #9
    Elite PFM's Avatar
    Join Date
    Apr 2012
    Location
    Motor City
    Posts
    2,869
    Thanks
    256
    Thanked 728 Times in 348 Posts

    Re: This place is...

    I am in trouble everyday....she hates me LMAO most of all.
    Thugs
    Don't
    Matter

  10. #10
    Senior Member ripped_one's Avatar
    Join Date
    Dec 2011
    Posts
    192
    Thanks
    0
    Thanked 3 Times in 2 Posts

    Re: This place is...

    I second that emotion.

  11. #11
    Elite HDH's Avatar
    Join Date
    Oct 2012
    Posts
    1,044
    Thanks
    201
    Thanked 375 Times in 253 Posts

    Re: This place is...

    A little duct tape over their mouths will take care of any problems you have with your ladies :-0

    HDH
    It's not what you lift... It's how you lift it!

  12. #12
    Elite Mind2muscle's Avatar
    Join Date
    Aug 2012
    Location
    New England
    Posts
    656
    Thanks
    158
    Thanked 114 Times in 85 Posts

    Re: This place is...

    My fiance is like " you better not be on that steroid forum again. No hun I'm researching where the best place is for our wedding."=))

  13. #13
    Elite HDH's Avatar
    Join Date
    Oct 2012
    Posts
    1,044
    Thanks
    201
    Thanked 375 Times in 253 Posts

    Re: This place is...

    Originally Posted by PillarofBalance View Post
    Glad you like it HDH... It is a lot of fun here
    POB, is that you on the left or right. LOL

    Lookin' sweeeeeeeeeet

    And no, I didn't do it.

    HDH
    It's not what you lift... It's how you lift it!

  14. #14
    Senior Member Four1Thr33's Avatar
    Join Date
    May 2012
    Location
    Unknown
    Posts
    2,122
    Thanks
    53
    Thanked 53 Times in 38 Posts

    Re: This place is...

    My girlfriend is a little upset how much time I spend reading and writing here
    It's cute haha she's jealous

    Reading all The replys, seems all our lady's have a problem Haha
    Wolves don't loose sleepover opinions of sheep

  15. #15
    Elite PillarofBalance's Avatar
    Join Date
    Feb 2012
    Posts
    20,496
    Thanks
    2,144
    Thanked 18,093 Times in 7,788 Posts

    This place is...

    Originally Posted by hdh View Post
    pob, is that you on the left or right. Lol

    lookin' sweeeeeeeeeet

    and no, i didn't do it.

    Hdh
    heeeeeeeeerm!!!!!!
    "Overzealous dosing" -Jin

    Rest in Peace Robot Lord. First round of Natty Boh is on me when I make it up there with you brother.

  16. #16
    Elite LeanHerm's Avatar
    Join Date
    Apr 2012
    Posts
    6,426
    Thanks
    1,337
    Thanked 2,410 Times in 1,185 Posts

    Re: This place is...

    Originally Posted by PillarofBalance View Post
    heeeeeeeeerm!!!!!!
    Yep it sure was!!! Lol

Similar Threads

  1. Petides and their place within trt?
    By j2048b in forum Testosterone and Hormone Replacement Therapy
    Replies: 10
    Last Post: 08-01-2017, 09:02 PM
  2. This place looks very nice...
    By jerry5 in forum New Members Introductions
    Replies: 0
    Last Post: 02-01-2013, 12:08 AM
  3. the little color of the place
    By duoshao in forum General Chat & Conversation
    Replies: 8
    Last Post: 07-23-2012, 10:24 PM
  4. Happy to find this place!
    By stb1041 in forum New Members Introductions
    Replies: 20
    Last Post: 07-20-2012, 03:55 PM
  5. Place looks Awesome
    By GarnetandGold in forum New Members Introductions
    Replies: 9
    Last Post: 04-16-2012, 01:27 PM

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •