Results 1 to 10 of 10
  1. #1
    Senior Member IWannaGetBig's Avatar
    Join Date
    Aug 2012
    Posts
    1,137
    Thanks
    533
    Thanked 281 Times in 196 Posts

  2. #2
    Fallen Member
    Join Date
    Apr 2012
    Posts
    9,072
    Thanks
    9,207
    Thanked 5,726 Times in 3,233 Posts

    Re: Just how fat are you?

    not at all, lean as ****
    [SIZE=2][B][FONT=&amp][B]Peace Out..............Have a Beautiful Life........................See You On the Other-side!!!![/B][/FONT][/B][/SIZE]

  3. #3
    Senior Member IWannaGetBig's Avatar
    Join Date
    Aug 2012
    Posts
    1,137
    Thanks
    533
    Thanked 281 Times in 196 Posts

    Re: Just how fat are you?

    Originally Posted by Jenner View Post
    not at all, lean as ****
    Jenn, like the fellas always say...Pics or it didn't happen

  4. #4
    Elite Popeye's Avatar
    Join Date
    Oct 2012
    Posts
    1,573
    Thanks
    365
    Thanked 595 Times in 283 Posts

    Re: Just how fat are you?

    I guess I am fat....60 lbs over world average....hmmm

  5. #5
    Fallen Member
    Join Date
    Apr 2012
    Posts
    9,072
    Thanks
    9,207
    Thanked 5,726 Times in 3,233 Posts

    Re: Just how fat are you?

    Originally Posted by IWannaGetBig View Post
    Jenn, like the fellas always say...Pics or it didn't happen
    lol, soon..can't pinch an inch on the abs
    [SIZE=2][B][FONT=&amp][B]Peace Out..............Have a Beautiful Life........................See You On the Other-side!!!![/B][/FONT][/B][/SIZE]

  6. #6
    Elite DF's Avatar
    Join Date
    Apr 2012
    Posts
    8,383
    Thanks
    4,931
    Thanked 3,342 Times in 1,792 Posts

    Re: Just how fat are you?

    The fact is 2/3 of the US is over weight or obese. What a bunch of lazy asses.

  7. #7
    Elite jyoung8j's Avatar
    Join Date
    Sep 2012
    Location
    hilliard ohio
    Posts
    1,290
    Thanks
    77
    Thanked 97 Times in 81 Posts

    Re: Just how fat are you?

    Its cuz healthy food is so ****ing exp..lol

  8. #8
    Senior Member IWannaGetBig's Avatar
    Join Date
    Aug 2012
    Posts
    1,137
    Thanks
    533
    Thanked 281 Times in 196 Posts

    Re: Just how fat are you?

    Originally Posted by Jenner View Post
    lol, soon..can't pinch an inch on the abs
    That's awesome, good job!

  9. #9
    Elite Jada's Avatar
    Join Date
    Apr 2012
    Posts
    5,308
    Thanks
    2,422
    Thanked 788 Times in 600 Posts

    Re: Just how fat are you?

    I guess by there standards I'm a fat too)
    Eating ass is anabolic. .. Stick your tongue in and hold it there for 20 seconds! Wise words from
    TRODIZZLE

  10. #10
    Elite DF's Avatar
    Join Date
    Apr 2012
    Posts
    8,383
    Thanks
    4,931
    Thanked 3,342 Times in 1,792 Posts

    Re: Just how fat are you?

    BTW that body mass index (BMI) is a terrible way to measure obesity. I'm sure that we all know this b/c BMI will show most of us as obese. If you wanna measure fat measure the fat! ****ing charts suck ass!

Similar Threads

  1. Can you lose fat & build muscle simultaneously!!
    By adrianalamus in forum Fat Burning and Weight Loss
    Replies: 16
    Last Post: 03-02-2015, 04:57 PM
  2. Replies: 6
    Last Post: 02-23-2015, 07:58 PM
  3. Wow I just sneezed so hard I just made my taint go into a cramp!
    By ProteinFarts in forum General Chat & Conversation
    Replies: 8
    Last Post: 03-25-2014, 04:55 PM
  4. GH just for fat loss, muscle building and anti aging? horse shit ;)
    By Zeek in forum Peptides And Growth Hormone
    Replies: 12
    Last Post: 08-26-2012, 01:44 PM
  5. Spot Fat Removal: YOU CAN'T DO IT!!!!!!
    By PillarofBalance in forum Fat Burning and Weight Loss
    Replies: 4
    Last Post: 04-15-2012, 09:23 PM

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •