Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 20 of 29
  1. #1
    Elite ccpro's Avatar
    Join Date
    Jun 2012
    Location
    S. FL
    Posts
    1,808
    Thanks
    1,131
    Thanked 735 Times in 413 Posts

    Family is honest...

    Wife asks me when I'm getting back in the gym, (I am in the gym), cause she can tell I've put a little back on. Son tells me to work on my legs a little harder....wtf?
    Chances are if you busting a nut, you're having a good time!

  2. #2
    Elite DF's Avatar
    Join Date
    Apr 2012
    Posts
    8,408
    Thanks
    5,001
    Thanked 3,361 Times in 1,803 Posts

    Re: Family is honest...

    Damn! That's harsh

  3. #3
    Banned Tilltheend's Avatar
    Join Date
    May 2012
    Posts
    1,123
    Thanks
    0
    Thanked 4 Times in 4 Posts

    Re: Family is honest...

    lol your wife said that. Sounds like its time you plan a spring/summer cutting cycle.

  4. #4
    Elite PillarofBalance's Avatar
    Join Date
    Feb 2012
    Posts
    20,494
    Thanks
    2,144
    Thanked 18,098 Times in 7,789 Posts

    Family is honest...

    I get this from my girl. She apparently liked me better when I was 220. She finds my eating repulsive.
    "Overzealous dosing" -Jin

    Rest in Peace Robot Lord. First round of Natty Boh is on me when I make it up there with you brother.

  5. #5
    Elite biggerben692000's Avatar
    Join Date
    May 2012
    Posts
    1,278
    Thanks
    60
    Thanked 231 Times in 136 Posts

    Re: Family is honest...

    Originally Posted by PillarofBalance View Post
    I get this from my girl. She apparently liked me better when I was 220. She finds my eating repulsive.
    Could also be the gas that she finds offensive?
    I've grown up some.

  6. #6
    Traptheend AndroSport's Avatar
    Join Date
    Jun 2012
    Location
    Good ol US of fukkin A
    Posts
    1,813
    Thanks
    63
    Thanked 211 Times in 108 Posts

    Re: Family is honest...

    Originally Posted by PillarofBalance View Post
    I get this from my girl. She apparently liked me better when I was 220. She finds my eating repulsive.
    Mine tells me every day that my eating over the sink and trash can disgusts her... im like WTF i have to eat like 8 times a day i cant sit down with china and butler service for every meal lol

  7. #7
    Senior Member whitelml's Avatar
    Join Date
    Feb 2013
    Location
    STL
    Posts
    253
    Thanks
    38
    Thanked 21 Times in 17 Posts

    Re: Family is honest...

    Originally Posted by AndroSport View Post
    Mine tells me every day that my eating over the sink and trash can disgusts her... im like WTF i have to eat like 8 times a day i cant sit down with china and butler service for every meal lol
    Same here bro. I put it on a plate and eat standing at kitchen counter. By the time I set my shit out on a table I could be done

  8. #8
    Senior Member oldskool954's Avatar
    Join Date
    Jan 2013
    Posts
    246
    Thanks
    0
    Thanked 0 Times in 0 Posts

    Re: Family is honest...

    Wth I didn't mean to hit dislike

  9. #9
    Veteran BigGameHunter's Avatar
    Join Date
    Sep 2012
    Location
    Knots Landing
    Posts
    6,068
    Thanks
    9,350
    Thanked 6,991 Times in 2,995 Posts

    Re: Family is honest...

    Acouple of years ago, a buddy of mine was holding his newborn son and the boy tried to nurse my friends man boobs. He got back in the gym right after that.

  10. #10
    Elite TheLupinator's Avatar
    Join Date
    Jul 2012
    Location
    Top of the food chain
    Posts
    2,314
    Thanks
    676
    Thanked 1,008 Times in 550 Posts

    Re: Family is honest...

    My girl tells me I could put on some fat... she's really self-conscience and thinks as soon as my abs start showing I'm gonna leave her for a "younger, skinnier girl"... ridiculous
    I <3 My Source

  11. #11
    Elite ccpro's Avatar
    Join Date
    Jun 2012
    Location
    S. FL
    Posts
    1,808
    Thanks
    1,131
    Thanked 735 Times in 413 Posts

    Re: Family is honest...

    I forgot to mention, wife also told me my hairline is receding. ...all in good fun! I can still bring it!!!!
    Chances are if you busting a nut, you're having a good time!

  12. #12
    Elite Bullseye Forever's Avatar
    Join Date
    Apr 2012
    Location
    Wherever I May Roam
    Posts
    3,432
    Thanks
    3,405
    Thanked 1,415 Times in 924 Posts

    Re: Family is honest...

    Originally Posted by Dfeaton View Post
    Damn! That's harsh
    indeed so brother

  13. #13
    Member
    Join Date
    Mar 2013
    Posts
    54
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Re: Family is honest...

    Haha my wife thinks its strange that I buy paper plates so I don't have to dishes all the time

  14. #14
    Elite biggerben692000's Avatar
    Join Date
    May 2012
    Posts
    1,278
    Thanks
    60
    Thanked 231 Times in 136 Posts

    Re: Family is honest...

    Originally Posted by Rocketsauce View Post
    Haha my wife thinks its strange that I buy paper plates so I don't have to dishes all the time
    Mine thought it was strange when in the dead of winter in CT I would have the window open and fan on. DNP.
    I've grown up some.

  15. #15
    Elite RISE's Avatar
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    2,236
    Thanks
    1,323
    Thanked 1,505 Times in 825 Posts

    Re: Family is honest...

    hey bro, it's better than your girl trying to discourage you and want you to skip the gym and hang with her everyday. I'm stuck with that bullshit, and I'm the bad guy when I get pissed.

  16. #16
    Member
    Join Date
    Mar 2013
    Posts
    54
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Re: Family is honest...

    Originally Posted by RISE View Post
    hey bro, it's better than your girl trying to discourage you and want you to skip the gym and hang with her everyday. I'm stuck with that bullshit, and I'm the bad guy when I get pissed.
    Haha tell her it's together time and building a healthy relationship if she goes with you to the gym

  17. #17
    Senior Member Santaklaus's Avatar
    Join Date
    Jun 2012
    Location
    In a Shed, USA
    Posts
    190
    Thanks
    0
    Thanked 0 Times in 0 Posts

    Re: Family is honest...

    when my wife bitches at me I just agree with her and then do whatever I want anyways... It's easier that way. I wonder how much longer I got until she catches on to my brilliant plan...
    Whoever said laughter is the best medicine Hasn't tried HGH...

  18. #18
    Elite j2048b's Avatar
    Join Date
    Jul 2012
    Location
    somewhere?....anywhere, everywhere!
    Posts
    3,854
    Thanks
    5,123
    Thanked 939 Times in 699 Posts

    Re: Family is honest...

    haha when my wife ****s with me i simply hold up 8 fingers and say to her " this is the cali size i want you to be, and until then eat my tube steak covered in underwear sauce!!"

    its all in good fun!

  19. #19
    Elite DF's Avatar
    Join Date
    Apr 2012
    Posts
    8,408
    Thanks
    5,001
    Thanked 3,361 Times in 1,803 Posts

    Re: Family is honest...

    My daughter has told me that I have Moobs (man boobs) before. I'm like "Hey! this is all muscle!" she laughes at me. She also like to race me after legs day.lol

  20. #20
    Elite Tren4Life's Avatar
    Join Date
    Dec 2012
    Location
    living the dream
    Posts
    5,073
    Thanks
    7,416
    Thanked 4,368 Times in 2,155 Posts

    Re: Family is honest...

    Originally Posted by j2048b View Post
    haha when my wife ****s with me i simply hold up 8 fingers and say to her " this is the cali size i want you to be, and until then eat my tube steak covered in underwear sauce!!"

    its all in good fun!
    Maybe to you but I bet that hurts her feelings.
    traps are the new abs.

Page 1 of 2 12 LastLast

Similar Threads

  1. Need some honest feedback
    By M_T Pockets in forum Steroid Underground UNCENSORED
    Replies: 25
    Last Post: 08-19-2014, 01:40 AM
  2. Yall's honest opinion
    By Bullseye Forever in forum Dieting, Nutrition and Supplements
    Replies: 32
    Last Post: 09-01-2012, 09:23 PM
  3. Well I gotta be Honest
    By Bullseye Forever in forum General Chat & Conversation
    Replies: 36
    Last Post: 08-25-2012, 04:06 PM

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •