Post your dogs

49ER

Senior Member
SI Founding Member
Joined
Jun 16, 2013
Messages
207
Reaction score
1
Points
0
IMG_20130619_1_zpsce827e73.jpg

IMG_20130619_2_zps68b0d0d5.jpg

IMG_20130619_3_zpsde2a1514.jpg

IMG_20130619_4_zps3c6580d0.jpg

I got 2 boxers love these little brats
 

JM750

Senior Member
Joined
Feb 21, 2013
Messages
214
Reaction score
3
Points
0
Why did you blacken out the dogs face and not yours? LOL
 

49ER

Senior Member
SI Founding Member
Joined
Jun 16, 2013
Messages
207
Reaction score
1
Points
0
Why did you blacken out the dogs face and not yours? LOL

Lol shes got a cute black face dam I should have blocked my face more on the last one I can almost see my face perfect
 
G

Georgia

Guest
Can't post my dogs because I have LE next door. They will put 2+2 together.

Nice looking dogs though
 

Hero Swole

Elite
SI Founding Member
Joined
Mar 3, 2013
Messages
1,135
Reaction score
153
Points
63
Its the opposite im trying not to think about boobs. The tren is making me rapy.:sly:
 

LeanHerm

Elite
SI Founding Member
Joined
Apr 9, 2012
Messages
6,400
Reaction score
2,418
Points
238
Yeah my boxer lady just turned one


CE4094F4-CF1B-4FD8-B61F-ECFE191E6CFF-532-000000BD5C86489A.jpg
 

mistah187

Elite
SI Founding Member
Joined
Nov 17, 2012
Messages
1,286
Reaction score
260
Points
0
I still cant fivure this picture shit out. Si's only sucky thing... but I guess I could be better with comouters too. But damn its a headache to post pics eiyher doesn't work or the pics come out hella tiny
 

mistah187

Elite
SI Founding Member
Joined
Nov 17, 2012
Messages
1,286
Reaction score
260
Points
0
Still wish the pic would just come up
 

49ER

Senior Member
SI Founding Member
Joined
Jun 16, 2013
Messages
207
Reaction score
1
Points
0
I still cant fivure this picture shit out. Si's only sucky thing... but I guess I could be better with comouters too. But damn its a headache to post pics eiyher doesn't work or the pics come out hella tiny

I know exactly what u mean it was a bitch to figure out I downloaded p.bucket and I have to copy the pics to my clipboard then add it directly on to here im on a phone by the way.
 

mistah187

Elite
SI Founding Member
Joined
Nov 17, 2012
Messages
1,286
Reaction score
260
Points
0
Poor dogs gotta wear that 9er crap though. Animal cruelty!!!!!!!!! Lol
 
G

Georgia

Guest
Friend put on Facebook today:

Remember that no matter how much somebody loves you, there is a dog somewhere that loves you more
 
Top