PZT's Pretty Little Princess Diary

PZT

Elite
Joined
May 12, 2020
Messages
1,322
Reaction score
1,874
Points
113
How much did that cost?

25.00-30.00 bucks. seemed cheapier than buying coconut water, aminos & carb powder separately. But I imagine the gydration stuff isnt as good as coconut water and no idea of the actual amino amounts
 

PZT

Elite
Joined
May 12, 2020
Messages
1,322
Reaction score
1,874
Points
113
6/14/2021




Eating:




40 g whey
60 g dry oats
1000 mg Fish Oil
100 mg Niacin
81 mg Aspirin
25 mcg Vitamin D3
100 mcg flutiasone propionate
10 mg cetirizine hydrochloride


160 g raw chicken breast
55 g jasmine rice


10 g almond butter


160 g raw chicken breast
55 g jasmine rice
1/4 oz macadamia nuts


160 g raw chicken breast
55 g dry cream of wheat


6 g Citrulline Malate
3.5 g beta alanine
1 g taurine
250 mg caffeine anhydrous
100 mg caffeine malate
5 g glutamine
5 g arginine
1.25 g tyrosine


50 g Gatorade powder
10 g EAAs
4 oz coconut water


40 g whey
1 scoop amino/carb/hydration blend


160 g raw chicken breast
55 g dry jasmine rice


85 g raw 99/1 ground turkey breast
95 g raw chicken tenderloin
35 g asparagus
20 g spicy ketchup
60 g dry oats
10 g peanut butter
5 g takis tortilla chips
1 rice cake
10 g shredded cheese
1000 mg Fish Oil
100 mg Niacin
25 mcg Vitamin D3
100 mcg flutiasone propionate
20 mg esomeprazole magnesium




Calories: 2930
Macros: 277/356/50






Workout:


Leg Day




Warmup:


Broomstick Core Work
High Rep Leg Machine Work
Frog Pose, Glute Stretch & Hip Flexor Stretching



SSB Squats


61x10
151x8
241x8
331x10
421x4 (VID)


*fk uuuuuu on the ten Rep set but it let me know I was feeling good.


Leg Press


180x20
2x360x20
270x20
180x20


*last 180 set was killer.


Bulgarian Slit Squats


BWx12
BW+10x12
BW+25x12


*been years since I used weight on these.


Leg Extension


2x50x16
2x60x15


*gonna pull these.


Rack Pulls


45x6
135x6
2x225x6
2x315x6
405x6
455x5


*felt good but I got a $3 bill says my SI is fked in the morning lol.


Seated Hamstring Curl

70x20
70x12
55x20


Lying Leg Curl


2x45x12


Standing Smith Machine Calf Raise


2x90x15


Seated Calf Raise


(Rest Pause)
100x12-5-3


Treadmill


32 minutes on 10 Incline @ 2.4 MPH


*FYI: Pee before cardio & don’t forget to have different shoes. Squat shoes suck for cardio! Gonna stick with same time, elevation and speed for next workout but I imagine something will increase for Friday’s workout.




**gonna have to condense this shit. Just pull extensions next workout. May a curl after that if need be.




Daily Notes & Thoughts:


Forgot to add fats when meal peeping the previous night so had to improvise some.


Got my intra/post work powder but mfkers still have got me my creatine.


Having more meals is awesome during the day haha. Curbed the hunger I usually have after meal 1 and gave me a better pre-workout meal I think.

[video]https://youtube.com/shorts/52NXgXe9S-Y?feature=share[/video]
 

CJ275

Mod Squad
Joined
Feb 24, 2014
Messages
7,911
Reaction score
9,935
Points
283
itll be ok precious haha

I was only half joking, but seriously if getting more magnesium is the goal, I wouldn't count any of that. If I recall correctly, Mag Ox only has about a 10% absorption rate, it's used because it's cheap. Try something like Magnesium Citrate.

And the Sodium Chloride and Potassium Chloride are just simply table salt and salt substitute, both of which are available at the grocery store for pennies. The best Pot Chl to grab is Nu-Salt, don't get the Morton's, they add crap to theirs. Nu-Salt is pure Potassium Chloride.

20210615-044335.jpg
 
Last edited:

PZT

Elite
Joined
May 12, 2020
Messages
1,322
Reaction score
1,874
Points
113
I was only half joking, but seriously if getting more magnesium is the goal, I wouldn't count any of that. If I recall correctly, Mag Ox only has about a 10% absorption rate, it's used because it's cheap. Try something like Magnesium Citrate.

And the Sodium Chloride and Potassium Chloride are just simply table salt and salt substitute, both of which are available at the grocery store for pennies. The best Pot Chl to grab is Nu-Salt, don't get the Morton's, they add crap to theirs. Nu-Salt is pure Potassium Chloride.

20210615-044335.jpg

thanks for the great info. I do not think i have ever head of nu-salt
 

PZT

Elite
Joined
May 12, 2020
Messages
1,322
Reaction score
1,874
Points
113
6/15/2021




Eating:




40 g whey
2 tsp olive oil
125 g cooked green beans
1000 mg Fish Oil
100 mg Niacin
81 mg Aspirin
25 mcg Vitamin D3
100 mcg flutiasone propionate
180 mg fexofenadine
100 mg caffeine anhydrous


160 g raw chicken tenderloin
95 g cooked peas
15 g peanuts
2,000 mg vitamin c
325 mg acetaminophen
5 my phenlyephrine


160 g raw 99/1 ground turkey breast
95 g cooked peas
15 g almonds
1,000 mg vitamin C


160 g raw chicken tenderloin
95 g cooked peas
10 g macadamia nuts


160 g chicken tenderloin
85 g avocado
1000 mg Fish Oil
100 mg Niacin
25 mcg Vitamin D3
100 mcg flutiasone propionate
20 mg esomeprazole magnesium


4 oz boss cookie


160 g raw chicken tenderloin
100 g squash
1 whole egg
10 g shredded cheese
30 g spicy ketchup




Calories: 2010
Macros: 251/103/67






Daily Notes & Thoughts:
Another good day of eating. Sinus’ seemed off this morning and had a bad headache in the evening but not too big of a deal.

Tonight’s bed time meal:

https://i.imgur.com/JGmOmnS.jpg
 

PZT

Elite
Joined
May 12, 2020
Messages
1,322
Reaction score
1,874
Points
113
6/16/2021




Eating:




40 g whey
60 g dry oats
1000 mg Fish Oil
100 mg Niacin
81 mg Aspirin
25 mcg Vitamin D3
100 mcg flutiasone propionate
10 mg cetirizine hydrochloride


160 g raw 99/1 ground turkey breast
55 g jasmine rice
1 tsp olive oil


160 g raw chicken tenderloin
55 g jasmine rice
1 tsp olive oil
1000 mg vitamin C


160 g raw chicken breast
55 g dry cream of wheat
15 g honey bbq sauce


6 g citrulline malate
3.25 g beta alanine
2 g L-Taurine
750 mg DMAE
400 mg caffeine anhydrous
200 mg DMHA
60 mg DMAA
50 mg GABA
5 g glutamine
5 g arginine
1.25 g tyrosine
1000 mg vitamin c


50 g amino/carb/hydration powder
1000 mg vitamin c


40 g whey
50 g amino/carb/hydration powder


160 g raw chicken breast
55 g dry jasmine rice
1000 mg Fish Oil
100 mg Niacin
25 mcg Vitamin D3
100 mcg flutiasone propionate
20 mg esomeprazole magnesium


40 g whey
60 g dry oats
80 g strawberries




Calories: 2765
Macros: 266/366/30






Workout:


Chest/Shoulder/Tricep Day



Warmup:
Banded Shoulder Work
Broomstick Work
Dumbbell Work




Medium Incline Smith Machine Press


0x10
20x10
50x10
70x8
90x8
110x6
140x5
160x3
185x1
190x14
(Rest Pause)
160x15-6-3 + 15-Count Mid-Rep Iso-Hold


*very careful here today. But felt stronger than last time.


Lying Flat Machine Press


120x5
150x4
180x15
(Cluster Set)
210x4-4-3-3


*con-trac-tions… :)


High Cable Fly


50x10
60x20
70x20


*had drops planned here but wasn’t necessary. Getting smarter at my old age I guess. Or bitchin’ out haha. Chest & shoulders had that “dry” look though :)


Standing Dumbbell Side Laterals


25x10
(Drop Sets)
30x14 / 20x8
25x13 / 10x6 w/ 3-Count Holds


*great work. Veiny.


Dumbbell 6-Ways


2x5x10


*tough tough. Pumpppped.


Wide Grip Press-down


70x10
100x10
(Rest Pause)
130x19-10-6-4


*was kinda hard to focus here for some reason.


Dual Cable Crossover Extensions


15x15
20x15
15x15


*seen a bunch of bodybuilders on YouTube doing these lately and I can feel why now. Awesome feel. Felt like I had a horse shoe lol.


Straight Bar Close Grip Cable Curl


3x50x15


*lost all focus due talking to much to gym bros at this point.


**didn’t do cardio on the account of gym bro chats.




Daily Notes & Thoughts:


Legs and Traps had some serious DOMS flare up last night but nothing horrible.


So amped to get in the gym. Wish my left shoulder was 100%. All the machines are starting to work in regards to looks in the chest. Feel like my front Delts are lagging for the first time in my life. Really miss just crushing free weights every workout and every exercise lol. Just feels more masculine, ya know haha.
 

PZT

Elite
Joined
May 12, 2020
Messages
1,322
Reaction score
1,874
Points
113
6/17/2021




Eating:




40 g whey
10 g mct powder
70 g Brussel sprouts
1000 mg Fish Oil
100 mg Niacin
81 mg Aspirin
25 mcg Vitamin D3
100 mcg flutiasone propionate
180 mg fexofenadine
100 mg caffeine anhydrous


160 g 93/7 ground beef
70 g Brussel sprouts
10 g peanuts


160 g raw 99/1 ground turkey breast
70 g Brussel sprouts
15 g almonds
100 g caffeine anhydrous


160 g raw chicken tenderloin
70 g brussel sprouts
10 g macadamia nuts


40 g whey
20 g almond butter
50 g blueberries
1000 mg Fish Oil
100 mg Niacin
25 mcg Vitamin D3
100 mcg flutiasone propionate
20 mg esomeprazole magnesium


80 g raw 93/7 ground beef
70 g red bell pepper
40 g raw chicken tenderloin
60 g raw 99/1 ground turkey breast
65 g avocado
20 ml light ranch dressing
1000 mg vitamin c


40 g whey
50 g black berries
10 g strawberry jam
20 g peanut butter
4 oz coconut water
5 g EAAs
1000 mg vitamin c




Calories: 2190
Macros: 268/92/88






Daily Notes & Thoughts:


Really gotta switch up my veggie choices lol. Get more bloat on low days the high haha.


Listen up!


Strawberry Protein add peanut butter and jam. Add very little water at a time till you get a creamy batter then mass the fk out some blackberries in it. You’ll thank me later. Carbs aren’t that bad at the weights I did but they pack a fkin flavor punch to your cawksucker!
 

DEADlifter

Elite
Joined
Oct 19, 2019
Messages
2,659
Reaction score
3,642
Points
153
Strawberry Protein add peanut butter and jam. Add very little water at a time till you get a creamy batter then mass the fk out some blackberries in it. You’ll thank me later. Carbs aren’t that bad at the weights I did but they pack a fkin flavor punch to your cawksucker!


:32 (18):

Hahahahahahaha
 
  • Like
Reactions: PZT

PZT

Elite
Joined
May 12, 2020
Messages
1,322
Reaction score
1,874
Points
113
6/18/2021




Eating:




40 g whey
55 g dry cream of wheat
1000 mg Fish Oil
100 mg Niacin
81 mg Aspirin
25 mcg Vitamin D3
100 mcg flutiasone propionate
10 mg cetirizine hydrochloride


160 g raw 93/7 ground beef
55 g jasmine rice


100 mg caffeine anhydrous
1000 mg vitamin C
5 g EAAs
100 ml coconut water


160 g raw ground turkey
55 g jasmine rice
1 tsp olive oil
325 mg acetaminophen
5 mg Phenylalanine


160 g raw chicken tenderloin
15 g spicy ketchup
15 g honey bbq sauce
60 g dry oats
325 mg acetaminophen
5 Mg phenylalanine


6 g L-Citrulline Malate
3.25 g Beta-Alanine
1 g Agmatine Sulfate
1 g Taurine
350 g Caffeine Anhydrous
100 g Caffeine Malate
5 g glutamine
5 g arginine
1.25 g tyrosine
5 g EAAs


50 g amino/carb/hydration powder
1000 mg vitamin C


40 g whey
50 g amino/carb/hydration powder


160 g raw chicken tenderloin
55 g dry jasmine rice
1000 mg Fish Oil
100 mg Niacin
25 mcg Vitamin D3
100 mcg flutiasone propionate


3 Whole eggs
55 g dry oats
20 g whey
10 g shredded cheese
50 g strawberries




Calories: 2925
Macros: 271/343/53






Workout:


Back & Bicep Day



Warmup:
Banded RC Work
Broomstick Rotations
Dumbbell Back & Bicep Work




Short Rope Straight Arm Pull-down


35x15
45x15
55x15
65x15
75x15


*started getting to amped up here :)


Neutral Grip Pull Ups


BWx10
BWx8
BWx7


*felt good right off the bat but hard on the left shoulder and had to put a old tight forearm cuff on left elbow for tendon flare up. Wasn’t helping much lol. Hopefully tendons start feeling better cause I wanna push these. They feel too good. Probably taking out back squats. They start the problem every time now days.


Barbell Bent-over Rows


45x8
95x8
135x6
155x7
205x10
225x7


*was a battle the whole time making sure I didn’t do more of a cheating row. Really want to progress on these with full muscle contraction rather than heaving.


Single Arm Neutral Grip Chest Supported Row Machine


40x6
60x6
80x10
90x7


*energy just doesn’t seem the same right now but still working hard.


Two Arm Pronated Grip Chest Supported Row Machine


80x6
100x6
120x12
130x9


*think my numbers just weren’t challenging enough. Almost every exercise I ended up being way stronger. So much that I didn’t do back off sets cause my first working set Reps were higher than expected lol. Bringing in intensifiers next week for back.


Alternating Dumbbell Shrug


40x20
45x20
50x20


*you read that right. And they felt awesome


Bent Over Rear Delt Dumbbell Raise


25x20
30x17
35x12


*my rear Delts seem better than anterior and medians right now.


Wide Grip Cable Curl


50x10
75x10
(Rest Pause)
100x15-9-7-5


*just don’t feel a pump really.


Alternating Supination Dumbbell Curl


20x20
(Drop Set)
25x10 / 15x6


*didn’t feel that good but I looked cool haha.


Single Arm Cross Body No Attachment Cable Hammer Curl


15x15
20x15
25x15


*blah. Probably too much caffeine or something today. Water intake was kinda low too and I did have a drier look. Also been backed up.


Treadmill


31 minutes on Level 10 Incline @ 2.4 MPH


*then something was hurting in my left hamstring/groin area. Fk me. And I forgot to pee again before I started.




**242.2 lbs. post cardio, so exact same fkin weight lol. Guess I’m not trying hard enough haha. Fked it, keep pushing. Still gonna cheat tomorrow lol.




Daily Notes & Thoughts:


Looks like carbs are coming down next week. Yay me cause I’m not getting on that stair master lol. Noticed overal protein intake is up like 20 g a day. Probably drop carbs 5 g a meal and protein 2 g a meal. Doesn’t sound like much but On training days that’d be 200 ish calories.


Gonna chalk up the week as a feeler week to really know what to do next week.
Eat me some goodies tomorrow and lift hard. Gonna try get intensity up. Probably bring back in some Patrick Tuor methods.


Idk why but I just thought about it, I’ve been fighting off sinus’ this week as well. So that may be the biggest culprit for my lacking in the gym.


Also been calculating my carb powder in my tracker higher than what I was actually consuming but just by 20 g carbs a day haaaa.
 

PZT

Elite
Joined
May 12, 2020
Messages
1,322
Reaction score
1,874
Points
113
LBHK2PD
Finally got a front shot I felt like posting. Which earlier in the day I tried getting others and literally had a mid life crisis. Ruined my workout and just felt lost when it comes to lifting & eating. I think I know where I’m heading and what goals I want to accomplish now. There are somethings about my body that I’m never gonna to be comfortable with and will never get ride of or fix it. I love lifting way too much to get side tracked with what I look like. I don’t know if that makes sense to any of you but it’s how I feel. I have really enjoyed this log. I do not express my emotions IRL and this has been a place that I can do so. In saying that, today will be the last day of this log. I came up short with my final goal but I can live with that. I did accomplish returning to almost all of my mid 20s strengths in my mid 30s and also had a 30 lbs. weight lost in a years time. I may not look as good as I did then but we can’t have everything now can we lol. Be on the look out for a new log. This will be to go for a goal I never accomplished in my 20s and it should be another 8 month journey. So here’s where I am at now…

https://imgur.com/a/LBHK2PD
 

eazy

Squat Juggernaut
Joined
Mar 23, 2021
Messages
609
Reaction score
1,131
Points
93
been great to watch. looking forward to the new log and next chapter. curious to see what this goal could be...
 
  • Like
Reactions: PZT
Joined
Feb 7, 2020
Messages
2,771
Reaction score
2,824
Points
153
Hell yeah dude! Great pic, no more dad bod for sure. You look huge and cut. And yeah, please keep posting on here.
 
  • Like
Reactions: PZT

PZT

Elite
Joined
May 12, 2020
Messages
1,322
Reaction score
1,874
Points
113
been great to watch. looking forward to the new log and next chapter. curious to see what this goal could be...

thanks man. Your log makes me wanna puke lol. On account of the high fkin Rep ranges haha. I should have new log up tomorrow. I’ll finish this one up tonight
 
RoidGear.net

Latest posts

Top